GWARANT Centrum Odszkodowań

PROFESJONALNE , SZYBKIE ,SKUTECZNE DOCHODZENIE ODSZKODOWA

ODSZKODOWANIA  GWARANT Centrum Odszodowań

dla klienta

Zgłoś się do nas, jeżeli:

* zostałeś poszkodowany w wypadku komunikacyjnym, odniosłeś obrażenia ciała lub doznałeś rozstroju zdrowia (będąc kierowcą, pasażerem, pieszym, rowerzystą, etc.);
* ktoś z Twoich bliskich zmarł na skutek obrażeń ciała doznanych w wypadku;
* uległeś wypadkowi w pracy lub w drodze z i do pracy;
* uległeś wypadkowi w domu;
* uległeś wypadkowi na chodniku, ulicy, drodze;
* uległeś wypadkowi w placówce użyteczności publicznej (zakład usługowy, sklep, szkoła, etc.);
* poniosłeś w wyniku zdarzenia losowego objętego ubezpieczeniem straty materialne;
* Towarzystwo Ubezpieczeniowe zaniżyło kwotę należnego Ci odszkodowania;
* Towarzystwo Ubezpieczeniowe odmówiło wypłacenia należnego Ci odszkodowania;
* uważasz że otrzymałeś zaniżone odszkodowanie;
* nie znasz swoich praw i nie wiesz jak zabrać się do wystąpienia z roszczeniami wobec Towarzystwa Ubezpieczeniowego;
* nie stać Cię na pokrycie kosztów dochodzenia odszkodowania.



TWÓJ SAMOCHÓD BRAŁ UDZIAŁ W KOLIZJI DROGOWEJ?

FIRMA UBEZPIECZENIOWA ZANIŻYŁA WYCENĘ SZKODY?

MASZ WĄTPLIWOŚCI CO DO WYSOKOŚCI WYPŁACONEGO ODSZKODOWANIA?

Dostałeś odszkodowanie z OC? Uważasz, że jest za niskie? Masz rację!

Niezależnie od tego czy był to duży wypadek czy tylko drobna stłuczka, odszkodowania wypłacane przez towarzystwa ubezpieczeń za szkody komunikacyjne są zawsze zaniżone.

Zaniżone odszkodowanie, jakie Klienci otrzymują od swoich ubezpieczycieli, jest wynikiem braku profesjonalnej wiedzy kierowców z zakresu likwidacji szkód. Nie trzeba się jednak na tym fachowo znać - wystarczy świadomość, że jest się oszukiwanym.



OTO NAJCZĘSTSZE PRAKTYKI STOSOWANE PRZEZ FIRMY UBEZPIECZENIOWE

Naruszenie zasady pełnego odszkodowania, zgodnie, z którą naprawienie szkody obejmuje straty, które poszkodowany poniósł, oraz korzyści, które mógłby osiągnąć, gdyby mu szkody nie wyrządzono (art. 361 § 2 k.c.). Na tle powyższego najczęstsze praktyki zakładów ubezpieczeń to:

* amortyzacja/merkantylny ubytek wartości części/urealnienie kosztów naprawy/ optymalizacja kosztów naprawy – praktyka polegająca na obniżaniu/potrącaniu kosztów naprawy (cen części) z uzasadnieniem, że do naprawy używanych samochodów należało użyć starych części, ewentualnie części nieoryginalnych. Stąd, jeśli poszkodowany użył części nowych/oryginalnych, zakład ubezpieczeń obniża odszkodowanie o określony współczynnik wynikający z tzw. amortyzacji;
* brak uznawania roszczeń z tytułu utraty wartości handlowej pojazdu – praktyka polegająca na nieuznawaniu roszczeń dotyczących utraty wartości handlowej pojazdu, jeśli pojazd ten nie spełnia określonych kryteriów (m.in. wiek, rodzaj uszkodzeń, brak wcześniejszych uszkodzeń);
* stosowanie korekt i współczynników prowadzących do obniżenia wartości odszkodowania – praktyka polegająca na stosowaniu ujemnych korekt z tytułu m.in. stanu utrzymania pojazdu, importu prywatnego, liczby właścicieli, itp.;
* szkoda całkowita – problem sprowadza się do metody wyliczania wysokości odszkodowania. Przy likwidacji szkody metodą szkody całkowitej odszkodowanie wyliczane jest, jako różnica pomiędzy wartością pojazdu przed szkodą i po szkodzie (tzw. wartość pozostałości). Zakłady ubezpieczeń niejednokrotnie zaniżają wartość pojazdów przed szkodą przy jednoczesnym zawyżaniu wartości tzw. wraka. Tym samym dochodzi do „spłaszczenia” kwoty należnej do wypłaty;

§ Udzielamy pomocy i porad prawnych w zakresie likwidacji szkód oraz w dochodzeniu roszczeń od ubezpieczycieli.

§ Posiadamy profesjonalnych rzeczoznawców .

§ Oferujemy profesjonalną obsługę poszkodowanego oraz uzyskanie zadawalającego odszkodowania.


Nie mówimy, że chcemy pomóc lecz faktycznie pomagamy.

PAMIĘTAJ
Zbieraj wszystkie dokumenty potwierdzające leczenie - opinie i rachunki lekarskie, wyniki badań oraz blankiety rehabilitacyjne.

Pamiętaj! Jedynie dobrze zebrane dokumenty poświadczające Twoją szkodę pozwolą naszym specjalistom na odzyskanie odszkodowania!